Perkhidmatan mudah alih “AVETA CARE ON WHEELS” di seluruh negara.
Misi utama Aveta Malaysia adalah dengan memberikan pengalaman pemilikan motosikal yang terbaik buat para pelanggan. Ini nyata terbukti dengan pelancaran program Aveta Service Corner (ASC) baru-baru ini menerusi pengedar sah mereka iaitu Ann Chuan Motor.
Aveta Malaysia Sdn Bhd kini memperkuatkan lagi inisiatif perkhidmatan pelanggan dengan memperkenalkan program terbarunya yang dikenali sebagai 'Aveta Care on Wheels' (ACW) yang merupakan pasukan perkhidmatan mudah alih yang terdiri daripada satu trak pikap dan tiga buah motosikal.
ACW diwujudkan untuk memberikan perkhidmatan sokongan kepada semua pemilik motosikal Aveta di seluruh Semenanjung Malaysia jika berlakunya masalah teknikal. Pasukan ACW juga terdiri daripada kakitangan Aveta Malaysia yang berpengalaman dan terlatih.
Menurut Pengarah Urusan Kumpulan, Steven Lim, inisiatif baru ini adalah untuk membantu, menyokong dan menawarkan bantuan kepada pemilik motosikal Aveta serta menunjukkan komitmen pihak Aveta dalam menyampaikan perkhidmatan dan memenuhi keperluan para pelanggan.
“Di Aveta, kami komited untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti bagi memenuhi keperluan pelanggan kami. Aveta faham bahawa produk yang menarik sahaja tidak mencukupi. Sebuah jenama hanya akan berjaya apabila ia mempunyai program penjagaan pelanggan yang menyeluruh untuk memenangi hati dan keyakinan pelanggannya."
Inisiatif ACW meliputi seluruh Semenanjung Malaysia, dan rancangan untuk memenuhi kehendak pelanggan di Sabah dan Serawak sedang giat diuruskan. ACW kini beroperasi dari Isnin sehingga Sabtu, 10.00 pagi sehingga 5.30 petang. Temujanji boleh dibuat melalui talian Aveta Customer Careline di +60129565409. RR
Popular